🔔 اطلاعیه : فراخوان تامین اقلام صادراتی در حوزه صنعت نساجی ، صنایع دستی ، صنایع معدنی و بهداشتی ...
[wikiwordpress] :

بازرگانی و تامین صنایع دستی چوب

  امتیاز 2405 (5/5)  
0 / 5

Your page rank:

مرکز توسعه تجارتــــــــ جهانی وریا به عنوان بزرگترین تامین کننده مستقیم صنایع دستی چوب با تشکیل گسترده ترین شبکه تجاری خود در 130 کشور کلیه خدمات بازرگانی کلان و خرد از قبیل تامین عمده صنایع دستی چوب ، خرید و فروش ، صادرات و واردات مستقیم ، انبارداری ، نگهداری و بسته بندی و .... را به عموم متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد .

پاسخگویـــــــــــی 24H
واحد پشتیبانی و پاسخگویی برخط
شبکـــــــــــــــــه جهانی
بیش از 34 شعبه در سراسر جهان
رتبـــــــــــــه MQFL
واحد نمونه در صادرات و واردات
130.000 سفـــــــــــارش
130 هزار سفارش تامین کالا

بــــــــــــازرگانی و تجارت صنایع دستی چوب

VERIA COMMERCE

تامین کننده مستقیم صنایع دستی چوب وریـــــــــــــــــــــا

جدول محتـــــــــــــوا :

بازرگانی وریا

مراحل ثبت سفارش و تامین صنایع دستی چوب:

تامین مستقیم صنایع دستی چوب

تقاضای تامین مستقیم صنایع دستی چوب در عرصه تجارت جهانی امری بدیهی و نیازمند بررسی های دقیق و تعاملات استراتژیک میباشد . بطور کلی پیدا کردن تامین کننده مستقیم صنایع دستی چوب جدا از آنکه موجب کاهش اتلاف وقت ، انرژی و هزینه میشود با حذف دلال و یا بعبارتی واسط های تجارت صنایع دستی میتواند موجب تعدیل قیمت نهایی صنایع دستی چوب شود و به شکل قابل توجهی در تعیین نرخ محصول و در نتیجه رضایت خریدار و رونق بازار تجارت مستقیم صنایع دستی چوب اثر بگذارد . مقوله تامین مستقیم صنایع دستی چوب به قدری حائز اهمیت بوده که میتوان گفت در تمامی سطوح بازرگانی اعم از تجارت درون مرزی یا برون مرزی ، پیدا کردن تامین کنندگان مستقیم یکی ار ارکان اصلی آن بازار به شمار می آید و همواره خریداران و فروشندگان بدنبال پیدا کردن این منابع ارزشمند هستند .
معمولا افرادی که بدنبال تامین کننده صنایع دستی هستند میتوانند از کانال های مختلف به اطلاعات تامین کنندگان دست پیدا کنند برخی از کانالهای جستجو تامین کنندگان عبارتند از :
1- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق اینترنت و مرورگر گوگل
2- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق شبکه های اجتمایی
3- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق ادارات و مراجع رسمی همچون اداره صنعت و معدن ، شهرک های صنعتی ، اتاق بازرگانی و ...
4- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق شبکه های اجتمایی
5- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق شرکت در نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مرتبط
6- جستجو اطلاعات تامین کنندگان صنایع دستی چوب از طریق مراجعه به جراید ، کتابهای دایرکتوری اطلاعات و ...

خرید و فروش عمده صنایع دستی چوب

خرید و فروش عمده صنایع دستی چوب یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های تجاری بازرگانان بخصوص در بخش های بازرگانی برون مرزی به شمار می آید ، بطور کلی این عملیات به دو صورت انجام میشود . در حالت اول تولید کننده صنایع دستی چوب بصورت مستقیم و عمده صنایع دستی چوب مورد نیاز مصرف کننده را به خریدار اصلی میفروشد و تولید کننده و مصرف کننده مستقیما با یکدیگر وارد معامله خرید و فروش عمده صنایع دستی چوب میشوند . در روش دوم معاملات عمده صنایع دستی چوب ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده بواسطه ی افرادی شکل میگیرد که این بین بعنوان واسط و دلال عمل میکنند بطوریکه در ابتدا واسط طی قراردادی صنایع دستی چوب مورد تقاضای مصرف کننده را از تولید کننده بصورت عمده تهیه میکند و سپس با افزایش درصدی قیمت صنایع دستی چوب و فروش عمده آن به خریدار سود واسطه گری کسب میکند . باید توجه داشت استفاده از دلال ها در معاملات عمده تجارت صنایع دستی چوب اغلب موجب بی اعتمادی و افزایش هزینه ها و در نهایت نارضایتی مصرف کنندگان نهایی میشود . تجارتخانه وریا توانسته با فروش مستقیم بیش از 1700 قلم کالای بازرگانی از جمله فروش عمده صنایع دستی چوب واسط ها را از این میان حذف نماید و سود بیشتری عاید خریدار و فروشنده شود ، با تامین مستقیم و عمده صنایع دستی چوب از بازرگانی وریا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بی مورد به واسط های متعدد نیست و شما میتوانید صنایع دستی چوب را با قیمت واقعی تهیه نمایید .
خرید و فروش صنایع دستی چوب بصورت عمده مزایایی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار در پی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
1- افزایش سود برای فروشنده عمده
2- به صرفه بودن قیمت نهایی صنایع دستی چوب برای خریدار
3- برنامه ریزی بلند مدت با توجه به حجم بالای دپو صنایع دستی چوب
4- ایجاد ثبات نسبی قیمت در اقتصاد محلی و حتی جامعه
5- کاهش هزینه های جانبی

صادرات و واردات صنایع دستی چوب

صادرات و واردات صنایع دستی چوب در جهان در ابعاد وسیع تجاری در حال انجام است ، با توجه به حجم بالای صادرات و واردات صنایع دستی چوب در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته  میتوان نتیجه گرفت حجم و میزان تقاضای این محصول بازرگانی روز به روز در حال افزایش بوده بطوریکه صادرات و واردات صنایع دستی چوب در سال های اخیر تا چندین برابر افزایش یافته است . بررسی ها نشان میدهد که هم اکنون بزرگترین وارد کنندگان صنایع دستی چوب را کشورهایی تشکیل میدهند که جزو لیست جهانی کشورهای اپوولو میباشند ، و نقطه مقابل آن بزرگترین صادر کنندگانصنایع دستی چوب را کشورهایی تشکیل میدهند که در صدر جدول اپوولو قرار گرفته اند . بازرگانی وریا هم اکنون بعنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز تامین در این زمینه میباشد

قیمت و استعلام بها صنایع دستی چوب

از اولین گام های اصلی و آغازین برای خرید صنایع دستی چوب گرفتن استعلام بها و قیمت آن است ، باید توجه داشته باشیم قیمت صنایع دستی چوب تابع شرایط مختلف تغییر میکند ، عوام مختلفی بر قیمت نهایی صنایع دستی چوب تاثیر گذار است از جمله این عوامل عبارت اند از جو اقتصادی حاکم بر جامعه ، گرایش مصرف کننده نسبت به صنایع دستی چوب و میزان تقاضا ، نرخ ارز ، نوع بسته بندی و محل تحویل صنایع دستی چوب و ..... که از رایج ترین عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت صنایع دستی چوب در بازار هستند. کلیه تجار و بازرگانان که قصد تهیه صنایع دستی چوب را دارند به منظور اطلاع از آخرین قیمت صنایع دستی چوب میتوانند در هر زمان درخواست استعلام بها خود را ثبت نمایند ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت آخرین و بروزترین و مناسب ترین قیمت صنایع دستی چوب را به شما اعلام خواهند نمود .
عموما شرکتها و سازمان ها و بازرگانان خریدهای خود را در قالب استعلام بها انجام میدهند ، فرایند استعلام بها در برخی از مواقع بصورت شفاهی انجام میشود اما در تجارت هایی که بصورت کلان و بین المللی و در ابعاد بزرگتر انجام میشود ، لازم است که استعلام بها و بعبارتی فرایند گرفتن قیمت صنایع دستی چوب بصورت مکتوب و طبق سیستمی مشخص و منظم انجام پذیرد ، این فرایند شامل تکمیل فرم های مشخص میباشد که پس از تکمیل تحویل تامین کننده مورد نظر میشود ، پس از آن تامین کننده فرم ها و مدارک خریدار را بررسی نموده و مطابق با آن قیمت روز صنایع دستی چوب را اعلام میکند . کلیه این مکاتبات که از جانب خریدار آماده میشود به اختصار LOI نامیده میشوند و شامل موارد زیر میباشد .
1- اطلاعات هویتی و شناسایی و ارتباطی خریدار
2- اطلاعات مربوط به نوع صنایع دستی چوب مانند مشخصات فنی
3- میزان و حجم مورد تقاضا صنایع دستی چوب
4- شرایط پرداخت
5- تعیین شرایط تحویل صنایع دستی چوب
6- تعیین شرایط حمل و نقل صنایع دستی چوب
7- تاریخ ارائه درخواست
8- شرایط مرتبط با بیمه و ضمانت نامه ها
9- تعیین استانداردهای مورد نیاز و ...

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده
بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

از کجا صنایع دستی چوب تهیه کنیم؟

برای تهیه و خرید صنایع دستی چوب ابتدا میبایست نوع ، گرید و مشخصات مورد نظر خود را برای تهیه صنایع دستی چوب تعیین نمایید و پس از تعیین انتظارات خود میبایست تامین کننده ای پیدا کنید که بتواند صنایع دستی چوب را با کیفیت و مرغوبیت مناسب به شما ارائه دهد که این امر برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت است . باید توجه داشته باشیم در روزگاری زندگی میکنیم که نمیتوان به راحتی اصل و فرع یا خوب و بد صنایع دستی چوب را از هم تشخیص داد لذا به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مادی و غیر مادی میبایست از همان ابتدای امر که قصد خرید و تهیه صنایع دستی چوب را داریم در انتخاب فروشنده و تامین کننده صنایع دستی چوب دقت نماییم . یکی از معتبرترین مراکز خرید مستقیم و تهیه صنایع دستی چوب در بازارهای داخلی و خارجی مراجعه به دفاتر توزیع و فروش عمده متعلق به شرکت مادر وریا است ، شرکت وریا بواسطه چند دهه تجربه و فعالیت در بازارهای تجاری بین المللی و تامین مستقیم صنایع دستی چوب میتواند یکی از بهترین انواع صنایع دستی چوب را برای شما تامین کرده و شما با خیال راحت میتوانید از خدمات بازرگانی این شرکت چندملیتی کمک بگیرید .

درخواست رسمی و کتبی (LOI) صنایع دستی چوب

کلیه متقاضیان و بازرگانان و تجار گرامی که قصد ثبت سفارش و خرید  صنایع دستی چوب را دارند میبایست درخواست خود را بصورت رسمی مکتوب ( LOI ) آماده نموده و به واحد بازرگانی شرکت ارسال نمایند ، لازم به ذکر است درخواست ثبت سفارش و خرید میبایست بطور کامل مطابق با نمونه ارائه شده در زیر تکمیل شود و لازم است در LOI ارسالی مشخصات کامل خریدار ، پل ارتباطی ، مشخصات فنی و آنالیز صنایع دستی چوب مورد نظر درج شده باشد .

فروش صنایع دستی چوب ارزان

فرایند دائمی پیدا کردن منابع معتبر فروش صنایع دستی چوب ارزان با مناسب ترین قیمت یکی از اصلی ترین و مهمترین اهداف بازرگانان میباشد که در خصوص تحقق این امر شرکت وریا به تجار و بازرگانان متعهد بوده بطوریکه در تمام شرایط اقتصادی و ارزی این مرکز به مشتریان و شرکای تجاری خود این اطمینان را میدهد که کلیه اقلام و کالاهای بازرگانی تحت پوشش خود را از جمله صنایع دستی چوب به مناسب ترین قیمت و مطابق با نرخ جهانی به شما ارائه نماید .

تامین صنایع دستی چوب صادراتی

تجار و بازرگانان بین المللی برای انجام معاملات برون مرزی و بین کشوری صنایع دستی چوب باید بتوانند صنایع دستی چوب صادراتی بهمراه گواهی معتبر تامین نمایند تا بتوانند نسبت به صادرات و یا واردات صنایع دستی چوب اقدام کنند . شایان ذکر است که صنایع دستی چوب بدون گواهی صادراتی باعث بروز مشکلاتی برای تجار در هنگام انتقال صنایع دستی چوب از مرز و گمرک میشود لذا لازم است برای هموار نمودن و جلوگیری از این مشکلات ، صنایع دستی چوب نوع صادراتی باشد .

فروش صنایع دستی چوب مرغوب و باکیفیت

پیدا نمودن صنایع دستی چوب مرغوب و استاندارد برای خرید میتواند بخش اعظمی از وقت و انرژی بازرگانان را به خود اختصاص دهد چراکه کیفیت بالای صنایع دستی چوب میتواند بصورت زنجیروار رضایت طرف های معامله و قشر وسیعی از زیرمجموعه های مردمی ، صنعتی و صنفی را تشکیل دهد از این رو ارائه و فورش صنایع دستی چوب با کیفیت مناسب برای بازرگانان و مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است که تامین صنایع دستی چوب با کیفیت استاندارد و بالا در تعهد این شرکت میباشد .

سوالات در زمینه تامین و تجارت صنایع دستی چوب

VERIA COMMERCE

پرسش و پاسخ های رایج وریـــــــــــــــــــــا

بازرگانی صنایع دستی چوب شامل چه مواردی است؟

بازرگانی وریا در حال حاضر امکان تامین مستقیم صنایع دستی چوب را در هر اندازه و حجم در اکثر نقاط تجاری دنیا دارد.

چطور میتوانم در زمینه تامین و بازرگانی صنایع دستی چوب با وریا همکاری کنم؟

در موارد زیر امکان همکاری با این بازرگانی وجود دارد:

1- در صورتیکه شما تولید کننده مستقیم این دسته از کالاها و محصول

2- در صورتیکه شما واسط بین خریدار هستید

3- در صورتیکه شما خریدار مستقیم این دسته کالا ها هستید

میتوانید جهت همکاری مستقیم درخواست خودرا برای ما ارسال کنید.

من خریدار و متقاضی صنایع دستی چوب هستنم ، چطور سفارش خود را ثبت کنم؟

بمنظور ثبت سفارش خرید صنایع دستی چوب میتوانید در مرحله اول استعلام رسمی دریافت نمایید و در صورت نهایی شدن خرید ، نسبت به دریافت پیش فکتور و واریز حواله اقدام نمایید.

در مورت تجارت صنایع دستی چوب سوال داشتم ، چطور میتونم با شما ارتباط بگیرم؟

کارشناسان بازرگانی وریا همه روزه از ساعت 7 صبح تا 8 شب پاسخگوی سوالات شما در زمینه صنایع دستی چوب هستند. شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

آیا شما خریدار کالای تولید کننده در زمینه صنایع دستی چوب هستید؟

بله ، بازرگانی وریا پس از آنالیز کیفی و کمی کالا ، بطور مستقیم کالای شما را در کتگوری صنایع دستی چوب خریداری مینماید .

برای خرید مستقیم صنایع دستی چوب چطور با شما قرارداد ببندم؟

اگر قصد خرید و تامین صنایع دستی چوب را دارید میتوانید پس از بررسی شرایط برای عقد قرارداد به دفتر مجموعه مراجعه نمایید.

نحوه پرداخت مبلغ سفارشات بازرگانی برای صنایع دستی چوب چگونه است؟

اگر قصد خرید و تامین صنایع دستی چوب از این بازرگانی را دارید ، ما میتوانیم طبق قراداد در 2 الی 4 مرحله با شما تسویه حساب نماییم.

مدت زمان اعتبار استعلام قیمت صنایع دستی چوب چه مدت است؟

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی از زمان صدور 24 ساعت میباشد.

برای خرید و تامین صنایع دستی چوب شرایط بخصوصی نیاز است؟

اگر تصمیم به خرید نهایی صنایع دستی چوب دارید ، میتوانید بمنظور کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تامین آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه تحویل صنایع دستی چوب کجا و چگونه است؟

طبق نظر متقاضی ما میتوانیم صنایع دستی چوب را در محل انبار شرکت یا در مرزهای تجاری و یا در کشور مقصد تحویل دهیم

آیا میتوانم برای مشاوره در زمینه تامین صنایع دستی چوب بصورت حضوری مراجعه کنم؟

متاسفانه فراینده مشاوره کاملا بصورت تلفنی میباشد و از پذیرش شما جهت دریافت مشاوره معذور هستیم. حضور در بازرگانی صرفا برای تنظیم و عقد نهایی قرارداد امکانپذیر است.

آیا تامین صنایع دستی چوب نیازمند اخذ مجوز میباشد؟

لطفا بمنظور دریافت اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بــــــــــــازرگانی صنایع دستی چوب در سایر کشورها

VERIA COMMERCE

تجارت جهانیصنایع دستی چوب وریـــــــــــــــــــــا

سوالات متداول تجارت صنایع دستی چوب

VERIA COMMERCE

صادرات و واردات صنایع دستی چوب وریـــــــــــــــــــــا

خدمات بازرگانی وریا شامل چه مواردی است؟

خدمات بازرگانی وریا شامل تامین مستقیم کالا ، صادرات و واردات کالا ، انبارداری ، حمل و نقل بین المللی و … است.

چطور میتوانم در زمینه تامین کالا با بازرگانی وریا همکاری کنم؟

در صورتیکه شما تولید کننده مستقیم یک کالا و محصول هستید میتوانید جهت فروش مستقیم کالا و محصول خود با ما تماس بگیرید.

نحوه همکاری بازرگانی با اشخاص واسط چگونه است؟

درصورتیکه که شما بعنوان یک واسط یا دلال قصد همکاری با این بازرگانی را دارید ، میتوانید درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و وارد قرارداد مستقیم با ما شوید.

ساعات کاری بازرگانی وریا چگونه است؟

ساعات کاری موسسه همه روزه از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد.

شعب و نمایندگی های فعال بازرگانی وریا در کجا قرار دارند؟

بازرگانی وریا در حال حاضر در 36 کشور دفاتر فعال دارد.

چگونه میتوان سفارشات تجاری را ثبت نمود؟

شما میبایست در ابتدا درخواست استعلام قیمت خود را از طریق وب سایت ثبت نموده و پس از دریافت استعلام سفارش خود را ثبت نهایی نمایید.

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی چطور اقدام کنید؟

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی میتوانید از طریق صفحه ثبت سفارش ، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی چه مدت است؟

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی از زمان صدور 24 ساعت میباشد.

بازرگانی وریا چه کالاهایی را میتواند تامین نماید؟

در حال حاضر بیش از 2000 کالای اساسی و بازرگانی از قبیل محصولات پتروشیمی ، مشتقات نفتی ، محصولات کشاورزی ، مواد اولیه ، تجهیزات صنعتی ، صنایع دستی و … در این بازرگانی تامین میشود.

چطور کالای مورد نیازم را توسط بازرگانی وریا تامین کنم؟

در ابتدا میبایست فرم استعلام قیمت را از این بخش تکمیل نموده و درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. سپس درصورتیکه کالای مور نیاز شما توسط این مرکز قابل تامین باشد در مرحله بعد میتوانید نسبت به ثبت سفارش و تنظیم قرارداد اقدام نمایید.

سابقه فعالیت وریا چه مدت است؟

بازرگانی وریا از سال 1993 بصورت غیر رسمی و از سال 2002 بصورت رسمی فعالیت خود را در حوزه بازرگانی آغاز نمود.

چطور میتوان با بازرگانی وریا همکاری نمود؟

بمنظور همکاری با بازرگانی وریا در تمامی حوزه ها و ارسال درخواست همکاری میتوانید از این بخش تقاضای خود را برای واحد مربوطه ارسال نمایید. تمامی درخواست ها توسط واحد توسعه و حقوقی بررسی و ظرف مدت 48 ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.