🔔 اطلاعیه : فراخوان تامین اقلام صادراتی در حوزه صنعت نساجی ، صنایع دستی ، صنایع معدنی و بهداشتی ...
[wikiwordpress] :

بازرگانی و تامین روغن های روان کننده

  امتیاز 2405 (5/5)  
0 / 5

Your page rank:

مرکز توسعه تجارتــــــــ جهانی وریا به عنوان بزرگترین تامین کننده مستقیم روغن های روان کننده با تشکیل گسترده ترین شبکه تجاری خود در 130 کشور کلیه خدمات بازرگانی کلان و خرد از قبیل تامین عمده روغن های روان کننده ، خرید و فروش ، صادرات و واردات مستقیم ، انبارداری ، نگهداری و بسته بندی و .... را به عموم متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد .

پاسخگویـــــــــــی 24H
واحد پشتیبانی و پاسخگویی برخط
شبکـــــــــــــــــه جهانی
بیش از 34 شعبه در سراسر جهان
رتبـــــــــــــه MQFL
واحد نمونه در صادرات و واردات
130.000 سفـــــــــــارش
130 هزار سفارش تامین کالا

بــــــــــــازرگانی روغن های روان کننده

VERIA COMMERCE

تامین کننده مستقیم روغن های روان کننده وریـــــــــــــــــــــا

جدول محتـــــــــــــوا :

بازرگانی وریا

تامین مستقیم روغن های روان کننده

تقاضای تامین مستقیم روغن های روان کننده در عرصه تجارت جهانی امری بدیهی و نیازمند بررسی های دقیق و تعاملات استراتژیک میباشد . بطور کلی پیدا کردن تامین کننده مستقیم روغن های روان کننده جدا از آنکه موجب کاهش اتلاف وقت ، انرژی و هزینه میشود با حذف دلال و یا بعبارتی واسط میتواند موجب تعدیل قیمت نهایی روغن های روان کننده شود و به شکل قابل توجهی در تعیین نرخ محصول و در نتیجه رضایت خریدار و رونق بازار تجارت مستقیم روغن های روان کننده اثر بگذارد . مقوله تامین مستقیم روغن های روان کننده به قدری حائز اهمیت بوده که میتوان گفت در تمامی سطوح بازرگانی اعم از تجارت درون مرزی یا برون مرزی ، پیدا کردن تامین کنندگان مستقیم یکی ار ارکان اصلی آن بازار به شمار می آید و همواره خریداران و فروشندگان بدنبال پیدا کردن این منابع ارزشمند هستند .
معمولا افرادی که بدنبال تامین گنندگان مستقیم هستند میتوانند از کانال های مختلف به اطلاعات تامین کنندگان دست پیدا کنند برخی از کانالهای جستجو تامین کنندگان عبارتند از :
1- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق اینترنت و مرورگر گوگل
2- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق شبکه های اجتمایی
3- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق ادارات و مراجع رسمی همچون اداره صنعت و معدن ، شهرک های صنعتی ، اتاق بازرگانی و ...
4- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق شبکه های اجتمایی
5- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق شرکت در نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مرتبط
6- جستجو اطلاعات تامین کنندگان روغن های روان کننده از طریق مراجعه به جراید ، کتابهای دایرکتوری اطلاعات و ...

مراحل ثبت سفارش و تامین کالا:

خرید و فروش عمده روغن های روان کننده

خرید و فروش عمده روغن های روان کننده یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های تجاری بازرگانان بخصوص در بخش های بازرگانی برون مرزی به شمار می آید ، بطور کلی این عملیات به دو صورت انجام میشود . در حالت اول تولید کننده روغن های روان کننده بصورت مستقیم و عمده روغن های روان کننده مورد نیاز مصرف کننده را به خریدار اصلی میفروشد و تولید کننده و مصرف کننده مستقیما با یکدیگر وارد معامله خرید و فروش عمده روغن های روان کننده میشوند . در روش دوم معاملات عمده روغن های روان کننده ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده بواسطه ی افرادی شکل میگیرد که این بین بعنوان واسط و دلال عمل میکنند بطوریکه در ابتدا واسط طی قراردادی روغن های روان کننده مورد تقاضای مصرف کننده را از تولید کننده بصورت عمده تهیه میکند و سپس با افزایش درصدی قیمت روغن های روان کننده و فروش عمده آن به خریدار سود واسطه گری کسب میکند . باید توجه داشت استفاده از دلال ها در معاملات عمده تجارت روغن های روان کننده اغلب موجب بی اعتمادی و افزایش هزینه ها و در نهایت نارضایتی مصرف کنندگان نهایی یا Consumer میشود . تجارتخانه وریا توانسته با فروش مستقیم بیش از 1700 قلم کالای بازرگانی از جمله فروش عمده روغن های روان کننده واسط ها را از این میان حذف نماید و سود بیشتری عاید خریدار و فروشنده شود ، با تامین مستقیم و عمده روغن های روان کننده از بازرگانی وریا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بی مورد به واسط های متعدد نیست و شما میتوانید روغن های روان کننده را با قیمت واقعی تهیه نمایید .
خرید و فروش روغن های روان کننده بصورت عمده مزایایی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار در پی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
1- افزایش سود برای فروشنده عمده
2- به صرفه بودن قیمت نهایی روغن های روان کننده برای خریدار
3- برنامه ریزی بلند مدت با توجه به حجم بالای دپو روغن های روان کننده
4- ایجاد ثبات نسبی قیمت در اقتصاد محلی و حتی جامعه
5- کاهش هزینه های جانبی

صادرات و واردات روغن های روان کننده

امور مربوط به صادرات و واردات روغن های روان کننده در جهان در ابعاد وسیع تجاری در حال انجام است ، با توجه به حجم بالای صادرات و واردات روغن های روان کننده در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته  میتوان نتیجه گرفت حجم و میزان تقاضای این محصول بازرگانی روز به روز در حال افزایش بوده بطوریکه صادرات و واردات روغن های روان کننده در سال های اخیر تا چندین برابر افزایش یافته است . بررسی ها نشان میدهد که هم اکنون بزرگترین وارد کنندگان روغن های روان کننده را کشورهایی تشکیل میدهند که جزو لیست جهانی کشورهای اپوولو میباشند ، و نقطه مقابل آن بزرگترین صادر کنندگان روغن های روان کننده را کشورهایی تشکیل میدهند که در صدر جدول اپوولو قرار گرفته اند .

قیمت و استعلام بها روغن های روان کننده

از اولین گام های اصلی و آغازین برای خرید روغن های روان کننده گرفتن استعلام بها و قیمت آن است ، باید توجه داشته باشیم قیمت روغن های روان کننده تابع شرایط مختلف تغییر میکند ، عوام مختلفی بر قیمت نهایی روغن های روان کننده تاثیر گذار است از جمله این عوامل عبارت اند از جو اقتصادی حاکم بر جامعه ، گرایش مصرف کننده نسبت به روغن های روان کننده و میزان تقاضا ، نرخ ارز ، نوع بسته بندی و محل تحویل روغن های روان کننده و ..... که از رایج ترین عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت روغن های روان کننده در بازار هستند. کلیه تجار و بازرگانان که قصد تهیه روغن های روان کننده را دارند به منظور اطلاع از آخرین قیمت روغن های روان کننده میتوانند در هر زمان درخواست استعلام بها خود را ثبت نمایند ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت آخرین و بروزترین و مناسب ترین قیمت روغن های روان کننده را به شما اعلام خواهند نمود .
عموما شرکتها و سازمان ها و بازرگانان خریدهای خود را در قالب استعلام بها انجام میدهند ، فرایند استعلام بها در برخی از مواقع بصورت شفاهی انجام میشود اما در تجارت هایی که بصورت کلان و بین المللی و در ابعاد بزرگتر انجام میشود ، لازم است که استعلام بها و بعبارتی فرایند گرفتن قیمت روغن های روان کننده بصورت مکتوب و طبق سیستمی مشخص و منظم انجام پذیرد ، این فرایند شامل تکمیل فرم های مشخص میباشد که پس از تکمیل تحویل تامین کننده مورد نظر میشود ، پس از آن تامین کننده فرم ها و مدارک خریدار را بررسی نموده و مطابق با آن قیمت روز روغن های روان کننده را اعلام میکند . کلیه این مکاتبات که از جانب خریدار آماده میشود به اختصار LOI نامیده میشوند و شامل موارد زیر میباشد .
1- اطلاعات هویتی و شناسایی و ارتباطی خریدار
2- اطلاعات مربوط به نوع روغن های روان کننده مانند مشخصات فنی
3- میزان و حجم مورد تقاضا روغن های روان کننده
4- شرایط پرداخت
5- تعیین شرایط تحویل روغن های روان کننده
6- تعیین شرایط حمل و نقل روغن های روان کننده
7- تاریخ ارائه درخواست
8- شرایط مرتبط با بیمه و ضمانت نامه ها
9- تعیین استانداردهای مورد نیاز و ...

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده
بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

از کجا روغن های روان کننده تهیه کنیم؟

برای تهیه و خرید روغن های روان کننده ابتدا میبایست نوع ، گرید و مشخصات مورد نظر خود را برای تهیه روغن های روان کننده تعیین نمایید و پس از تعیین انتظارات خود میبایست تامین کننده ای پیدا کنید که بتواند روغن های روان کننده را با کیفیت و مرغوبیت مناسب به شما ارائه دهد که این امر برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت است . باید توجه داشته باشیم در روزگاری زندگی میکنیم که نمیتوان به راحتی اصل و فرع یا خوب و بد روغن های روان کننده را از هم تشخیص داد لذا به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مادی و غیر مادی میبایست از همان ابتدای امر که قصد خرید و تهیه روغن های روان کننده را داریم در انتخاب فروشنده و تامین کننده روغن های روان کننده دقت نماییم . یکی از معتبرترین مراکز خرید مستقیم و تهیه روغن های روان کننده در بازارهای داخلی و خارجی مراجعه به دفاتر توزیع و فروش عمده متعلق به شرکت مادر و هلدینگ وریا است ، شرکت وریا بواسطه چند دهه تجربه و فعالیت در بازارهای تجاری بین المللی و تامین مستقیم روغن های روان کننده میتواند یکی از بهترین انواع روغن های روان کننده را برای شما تامین کرده و شما با خیال راحت میتوانید از خدمات بازرگانی این شرکت چندملیتی کمک بگیرید .

جدیدترین اخبار اطلاعیه ها درباره روغن های روان کننده

شما میتوانید جدیدترین اخبار و اطلاعیه های سازمان را در خصوص روغن های روان کننده از طریق بخش پایگاه اطلاعاتی یا وبلاگ بازرگانی وریا دریافت نمایید . لازم به ذکر است تمامی اخبار و مقالات در این بخش بروز بوده و هر روزه طی 6 نوبت اطلاعات جدید در این وبلاک منتشر میشوند.

درخواست رسمی و کتبی ( LOI ) روغن های روان کننده

کلیه متقاضیان و بازرگانان و تجار گرامی که قصد ثبت سفارش و خرید  روغن های روان کننده را دارند میبایست درخواست خود را بصورت رسمی مکتوب ( LOI ) آماده نموده و به واحد بازرگانی شرکت ارسال نمایند ، لازم به ذکر است درخواست ثبت سفارش و خرید میبایست بطور کامل مطابق با نمونه ارائه شده در زیر تکمیل شود و لازم است در LOI ارسالی مشخصات کامل خریدار ، پل ارتباطی ، مشخصات فنی و آنالیز روغن های روان کننده مورد نظر درج شده باشد .

فروش روغن های روان کننده ارزان

فرایند دائمی پیدا کردن منابع معتبر فروش روغن های روان کننده ارزان با مناسب ترین قیمت یکی از اصلی ترین و مهمترین اهداف بازرگانان میباشد که در خصوص تحقق این امر شرکت وریا به تجار و بازرگانان متعهد بوده بطوریکه در تمام شرایط اقتصادی و ارزی این مرکز به مشتریان و شرکای تجاری خود این اطمینان را میدهد که کلیه اقلام و کالاهای بازرگانی تحت پوشش خود را از جمله روغن های روان کننده به مناسب ترین قیمت و مطابق با نرخ جهانی به شما ارائه نماید .

تامین روغن های روان کننده صادراتی

تجار و بازرگانان بین المللی برای انجام معاملات برون مرزی و بین کشوری روغن های روان کننده باید بتوانند روغن های روان کننده صادراتی بهمراه گواهی معتبر تامین نمایند تا بتوانند نسبت به صادرات و یا واردات روغن های روان کننده اقدام کنند . شایان ذکر است که روغن های روان کننده بدون گواهی صادراتی باعث بروز مشکلاتی برای تجار در هنگام انتقال روغن های روان کننده از مرز و گمرک میشود لذا لازم است برای هموار نمودن و جلوگیری از این مشکلات ، روغن های روان کننده نوع صادراتی باشد .

فروش روغن های روان کننده مرغوب و باکیفیت

پیدا نمودن روغن های روان کننده مرغوب و استاندارد برای خرید میتواند بخش اعظمی از وقت و انرژی بازرگانان را به خود اختصاص دهد چراکه کیفیت بالای روغن های روان کننده میتواند بصورت زنجیروار رضایت طرف های معامله و قشر وسیعی از زیرمجموعه های مردمی ، صنعتی و صنفی را تشکیل دهد از این رو ارائه و فورش روغن های روان کننده با کیفیت مناسب برای بازرگانان و مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است که تامین روغن های روان کننده با کیفیت استاندارد و بالا در تعهد این شرکت میباشد .

بــــــــــــازرگانی روغن های روان کننده در سایر کشورها

VERIA COMMERCE

تامین ویژه روغن های روان کننده وریـــــــــــــــــــــا

سوالات متداول درباره تامین روغن های روان کننده

VERIA COMMERCE

صادرات و واردات روغن های روان کننده وریـــــــــــــــــــــا

خدمات بازرگانی وریا شامل چه مواردی است؟

خدمات بازرگانی وریا شامل تامین مستقیم کالا ، صادرات و واردات کالا ، انبارداری ، حمل و نقل بین المللی و … است.

چطور میتوانم در زمینه تامین کالا با بازرگانی وریا همکاری کنم؟

در صورتیکه شما تولید کننده مستقیم یک کالا و محصول هستید میتوانید جهت فروش مستقیم کالا و محصول خود با ما تماس بگیرید.

نحوه همکاری بازرگانی با اشخاص واسط چگونه است؟

درصورتیکه که شما بعنوان یک واسط یا دلال قصد همکاری با این بازرگانی را دارید ، میتوانید درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و وارد قرارداد مستقیم با ما شوید.

ساعات کاری بازرگانی وریا چگونه است؟

ساعات کاری موسسه همه روزه از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد.

شعب و نمایندگی های فعال بازرگانی وریا در کجا قرار دارند؟

بازرگانی وریا در حال حاضر در 36 کشور دفاتر فعال دارد.

چگونه میتوان سفارشات تجاری را ثبت نمود؟

شما میبایست در ابتدا درخواست استعلام قیمت خود را از طریق وب سایت ثبت نموده و پس از دریافت استعلام سفارش خود را ثبت نهایی نمایید.

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی چطور اقدام کنید؟

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی میتوانید از طریق صفحه ثبت سفارش ، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی چه مدت است؟

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی از زمان صدور 24 ساعت میباشد.

بازرگانی وریا چه کالاهایی را میتواند تامین نماید؟

در حال حاضر بیش از 2000 کالای اساسی و بازرگانی از قبیل محصولات پتروشیمی ، مشتقات نفتی ، محصولات کشاورزی ، مواد اولیه ، تجهیزات صنعتی ، صنایع دستی و … در این بازرگانی تامین میشود.

چطور کالای مورد نیازم را توسط بازرگانی وریا تامین کنم؟

در ابتدا میبایست فرم استعلام قیمت را از این بخش تکمیل نموده و درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. سپس درصورتیکه کالای مور نیاز شما توسط این مرکز قابل تامین باشد در مرحله بعد میتوانید نسبت به ثبت سفارش و تنظیم قرارداد اقدام نمایید.

سابقه فعالیت وریا چه مدت است؟

بازرگانی وریا از سال 1993 بصورت غیر رسمی و از سال 2002 بصورت رسمی فعالیت خود را در حوزه بازرگانی آغاز نمود.

چطور میتوان با بازرگانی وریا همکاری نمود؟

بمنظور همکاری با بازرگانی وریا در تمامی حوزه ها و ارسال درخواست همکاری میتوانید از این بخش تقاضای خود را برای واحد مربوطه ارسال نمایید. تمامی درخواست ها توسط واحد توسعه و حقوقی بررسی و ظرف مدت 48 ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.