🔔 اطلاعیه : فراخوان تامین اقلام صادراتی در حوزه صنعت نساجی ، صنایع دستی ، صنایع معدنی و بهداشتی ...
[wikiwordpress] :

بازرگانی و تامین تری اتیل آلومینیوم

  امتیاز 2405 (5/5)  
0 / 5

Your page rank:

مرکز توسعه تجارتــــــــ جهانی وریا به عنوان بزرگترین تامین کننده مستقیم تری اتیل آلومینیوم با تشکیل گسترده ترین شبکه تجاری خود در 130 کشور کلیه خدمات بازرگانی کلان و خرد از قبیل تامین عمده تری اتیل آلومینیوم ، خرید و فروش ، صادرات و واردات مستقیم ، انبارداری ، نگهداری و بسته بندی و .... را به عموم متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد .

پاسخگویـــــــــــی 24H
واحد پشتیبانی و پاسخگویی برخط
شبکـــــــــــــــــه جهانی
بیش از 34 شعبه در سراسر جهان
رتبـــــــــــــه MQFL
واحد نمونه در صادرات و واردات
130.000 سفـــــــــــارش
130 هزار سفارش تامین کالا

بــــــــــــازرگانی تری اتیل آلومینیوم

VERIA COMMERCE

تامین کننده مستقیم تری اتیل آلومینیوم وریـــــــــــــــــــــا

جدول محتـــــــــــــوا :

بازرگانی وریا

تامین مستقیم تری اتیل آلومینیوم

تقاضای تامین مستقیم تری اتیل آلومینیوم در عرصه تجارت جهانی امری بدیهی و نیازمند بررسی های دقیق و تعاملات استراتژیک میباشد . بطور کلی پیدا کردن تامین کننده مستقیم تری اتیل آلومینیوم جدا از آنکه موجب کاهش اتلاف وقت ، انرژی و هزینه میشود با حذف دلال و یا بعبارتی واسط میتواند موجب تعدیل قیمت نهایی تری اتیل آلومینیوم شود و به شکل قابل توجهی در تعیین نرخ محصول و در نتیجه رضایت خریدار و رونق بازار تجارت مستقیم تری اتیل آلومینیوم اثر بگذارد . مقوله تامین مستقیم تری اتیل آلومینیوم به قدری حائز اهمیت بوده که میتوان گفت در تمامی سطوح بازرگانی اعم از تجارت درون مرزی یا برون مرزی ، پیدا کردن تامین کنندگان مستقیم یکی ار ارکان اصلی آن بازار به شمار می آید و همواره خریداران و فروشندگان بدنبال پیدا کردن این منابع ارزشمند هستند .
معمولا افرادی که بدنبال تامین گنندگان مستقیم هستند میتوانند از کانال های مختلف به اطلاعات تامین کنندگان دست پیدا کنند برخی از کانالهای جستجو تامین کنندگان عبارتند از :
1- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق اینترنت و مرورگر گوگل
2- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق شبکه های اجتمایی
3- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق ادارات و مراجع رسمی همچون اداره صنعت و معدن ، شهرک های صنعتی ، اتاق بازرگانی و ...
4- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق شبکه های اجتمایی
5- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق شرکت در نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مرتبط
6- جستجو اطلاعات تامین کنندگان تری اتیل آلومینیوم از طریق مراجعه به جراید ، کتابهای دایرکتوری اطلاعات و ...

مراحل ثبت سفارش و تامین کالا:

خرید و فروش عمده تری اتیل آلومینیوم

خرید و فروش عمده تری اتیل آلومینیوم یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های تجاری بازرگانان بخصوص در بخش های بازرگانی برون مرزی به شمار می آید ، بطور کلی این عملیات به دو صورت انجام میشود . در حالت اول تولید کننده تری اتیل آلومینیوم بصورت مستقیم و عمده تری اتیل آلومینیوم مورد نیاز مصرف کننده را به خریدار اصلی میفروشد و تولید کننده و مصرف کننده مستقیما با یکدیگر وارد معامله خرید و فروش عمده تری اتیل آلومینیوم میشوند . در روش دوم معاملات عمده تری اتیل آلومینیوم ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده بواسطه ی افرادی شکل میگیرد که این بین بعنوان واسط و دلال عمل میکنند بطوریکه در ابتدا واسط طی قراردادی تری اتیل آلومینیوم مورد تقاضای مصرف کننده را از تولید کننده بصورت عمده تهیه میکند و سپس با افزایش درصدی قیمت تری اتیل آلومینیوم و فروش عمده آن به خریدار سود واسطه گری کسب میکند . باید توجه داشت استفاده از دلال ها در معاملات عمده تجارت تری اتیل آلومینیوم اغلب موجب بی اعتمادی و افزایش هزینه ها و در نهایت نارضایتی مصرف کنندگان نهایی یا Consumer میشود . تجارتخانه وریا توانسته با فروش مستقیم بیش از 1700 قلم کالای بازرگانی از جمله فروش عمده تری اتیل آلومینیوم واسط ها را از این میان حذف نماید و سود بیشتری عاید خریدار و فروشنده شود ، با تامین مستقیم و عمده تری اتیل آلومینیوم از بازرگانی وریا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بی مورد به واسط های متعدد نیست و شما میتوانید تری اتیل آلومینیوم را با قیمت واقعی تهیه نمایید .
خرید و فروش تری اتیل آلومینیوم بصورت عمده مزایایی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار در پی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
1- افزایش سود برای فروشنده عمده
2- به صرفه بودن قیمت نهایی تری اتیل آلومینیوم برای خریدار
3- برنامه ریزی بلند مدت با توجه به حجم بالای دپو تری اتیل آلومینیوم
4- ایجاد ثبات نسبی قیمت در اقتصاد محلی و حتی جامعه
5- کاهش هزینه های جانبی

صادرات و واردات تری اتیل آلومینیوم

امور مربوط به صادرات و واردات تری اتیل آلومینیوم در جهان در ابعاد وسیع تجاری در حال انجام است ، با توجه به حجم بالای صادرات و واردات تری اتیل آلومینیوم در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته  میتوان نتیجه گرفت حجم و میزان تقاضای این محصول بازرگانی روز به روز در حال افزایش بوده بطوریکه صادرات و واردات تری اتیل آلومینیوم در سال های اخیر تا چندین برابر افزایش یافته است . بررسی ها نشان میدهد که هم اکنون بزرگترین وارد کنندگان تری اتیل آلومینیوم را کشورهایی تشکیل میدهند که جزو لیست جهانی کشورهای اپوولو میباشند ، و نقطه مقابل آن بزرگترین صادر کنندگان تری اتیل آلومینیوم را کشورهایی تشکیل میدهند که در صدر جدول اپوولو قرار گرفته اند .

قیمت و استعلام بها تری اتیل آلومینیوم

از اولین گام های اصلی و آغازین برای خرید تری اتیل آلومینیوم گرفتن استعلام بها و قیمت آن است ، باید توجه داشته باشیم قیمت تری اتیل آلومینیوم تابع شرایط مختلف تغییر میکند ، عوام مختلفی بر قیمت نهایی تری اتیل آلومینیوم تاثیر گذار است از جمله این عوامل عبارت اند از جو اقتصادی حاکم بر جامعه ، گرایش مصرف کننده نسبت به تری اتیل آلومینیوم و میزان تقاضا ، نرخ ارز ، نوع بسته بندی و محل تحویل تری اتیل آلومینیوم و ..... که از رایج ترین عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت تری اتیل آلومینیوم در بازار هستند. کلیه تجار و بازرگانان که قصد تهیه تری اتیل آلومینیوم را دارند به منظور اطلاع از آخرین قیمت تری اتیل آلومینیوم میتوانند در هر زمان درخواست استعلام بها خود را ثبت نمایند ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت آخرین و بروزترین و مناسب ترین قیمت تری اتیل آلومینیوم را به شما اعلام خواهند نمود .
عموما شرکتها و سازمان ها و بازرگانان خریدهای خود را در قالب استعلام بها انجام میدهند ، فرایند استعلام بها در برخی از مواقع بصورت شفاهی انجام میشود اما در تجارت هایی که بصورت کلان و بین المللی و در ابعاد بزرگتر انجام میشود ، لازم است که استعلام بها و بعبارتی فرایند گرفتن قیمت تری اتیل آلومینیوم بصورت مکتوب و طبق سیستمی مشخص و منظم انجام پذیرد ، این فرایند شامل تکمیل فرم های مشخص میباشد که پس از تکمیل تحویل تامین کننده مورد نظر میشود ، پس از آن تامین کننده فرم ها و مدارک خریدار را بررسی نموده و مطابق با آن قیمت روز تری اتیل آلومینیوم را اعلام میکند . کلیه این مکاتبات که از جانب خریدار آماده میشود به اختصار LOI نامیده میشوند و شامل موارد زیر میباشد .
1- اطلاعات هویتی و شناسایی و ارتباطی خریدار
2- اطلاعات مربوط به نوع تری اتیل آلومینیوم مانند مشخصات فنی
3- میزان و حجم مورد تقاضا تری اتیل آلومینیوم
4- شرایط پرداخت
5- تعیین شرایط تحویل تری اتیل آلومینیوم
6- تعیین شرایط حمل و نقل تری اتیل آلومینیوم
7- تاریخ ارائه درخواست
8- شرایط مرتبط با بیمه و ضمانت نامه ها
9- تعیین استانداردهای مورد نیاز و ...

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده
بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

از کجا تری اتیل آلومینیوم تهیه کنیم؟

برای تهیه و خرید تری اتیل آلومینیوم ابتدا میبایست نوع ، گرید و مشخصات مورد نظر خود را برای تهیه تری اتیل آلومینیوم تعیین نمایید و پس از تعیین انتظارات خود میبایست تامین کننده ای پیدا کنید که بتواند تری اتیل آلومینیوم را با کیفیت و مرغوبیت مناسب به شما ارائه دهد که این امر برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت است . باید توجه داشته باشیم در روزگاری زندگی میکنیم که نمیتوان به راحتی اصل و فرع یا خوب و بد تری اتیل آلومینیوم را از هم تشخیص داد لذا به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مادی و غیر مادی میبایست از همان ابتدای امر که قصد خرید و تهیه تری اتیل آلومینیوم را داریم در انتخاب فروشنده و تامین کننده تری اتیل آلومینیوم دقت نماییم . یکی از معتبرترین مراکز خرید مستقیم و تهیه تری اتیل آلومینیوم در بازارهای داخلی و خارجی مراجعه به دفاتر توزیع و فروش عمده متعلق به شرکت مادر و هلدینگ وریا است ، شرکت وریا بواسطه چند دهه تجربه و فعالیت در بازارهای تجاری بین المللی و تامین مستقیم تری اتیل آلومینیوم میتواند یکی از بهترین انواع تری اتیل آلومینیوم را برای شما تامین کرده و شما با خیال راحت میتوانید از خدمات بازرگانی این شرکت چندملیتی کمک بگیرید .

جدیدترین اخبار اطلاعیه ها درباره تری اتیل آلومینیوم

شما میتوانید جدیدترین اخبار و اطلاعیه های سازمان را در خصوص تری اتیل آلومینیوم از طریق بخش پایگاه اطلاعاتی یا وبلاگ بازرگانی وریا دریافت نمایید . لازم به ذکر است تمامی اخبار و مقالات در این بخش بروز بوده و هر روزه طی 6 نوبت اطلاعات جدید در این وبلاک منتشر میشوند.

درخواست رسمی و کتبی ( LOI ) تری اتیل آلومینیوم

کلیه متقاضیان و بازرگانان و تجار گرامی که قصد ثبت سفارش و خرید  تری اتیل آلومینیوم را دارند میبایست درخواست خود را بصورت رسمی مکتوب ( LOI ) آماده نموده و به واحد بازرگانی شرکت ارسال نمایند ، لازم به ذکر است درخواست ثبت سفارش و خرید میبایست بطور کامل مطابق با نمونه ارائه شده در زیر تکمیل شود و لازم است در LOI ارسالی مشخصات کامل خریدار ، پل ارتباطی ، مشخصات فنی و آنالیز تری اتیل آلومینیوم مورد نظر درج شده باشد .

فروش تری اتیل آلومینیوم ارزان

فرایند دائمی پیدا کردن منابع معتبر فروش تری اتیل آلومینیوم ارزان با مناسب ترین قیمت یکی از اصلی ترین و مهمترین اهداف بازرگانان میباشد که در خصوص تحقق این امر شرکت وریا به تجار و بازرگانان متعهد بوده بطوریکه در تمام شرایط اقتصادی و ارزی این مرکز به مشتریان و شرکای تجاری خود این اطمینان را میدهد که کلیه اقلام و کالاهای بازرگانی تحت پوشش خود را از جمله تری اتیل آلومینیوم به مناسب ترین قیمت و مطابق با نرخ جهانی به شما ارائه نماید .

تامین تری اتیل آلومینیوم صادراتی

تجار و بازرگانان بین المللی برای انجام معاملات برون مرزی و بین کشوری تری اتیل آلومینیوم باید بتوانند تری اتیل آلومینیوم صادراتی بهمراه گواهی معتبر تامین نمایند تا بتوانند نسبت به صادرات و یا واردات تری اتیل آلومینیوم اقدام کنند . شایان ذکر است که تری اتیل آلومینیوم بدون گواهی صادراتی باعث بروز مشکلاتی برای تجار در هنگام انتقال تری اتیل آلومینیوم از مرز و گمرک میشود لذا لازم است برای هموار نمودن و جلوگیری از این مشکلات ، تری اتیل آلومینیوم نوع صادراتی باشد .

فروش تری اتیل آلومینیوم مرغوب و باکیفیت

پیدا نمودن تری اتیل آلومینیوم مرغوب و استاندارد برای خرید میتواند بخش اعظمی از وقت و انرژی بازرگانان را به خود اختصاص دهد چراکه کیفیت بالای تری اتیل آلومینیوم میتواند بصورت زنجیروار رضایت طرف های معامله و قشر وسیعی از زیرمجموعه های مردمی ، صنعتی و صنفی را تشکیل دهد از این رو ارائه و فورش تری اتیل آلومینیوم با کیفیت مناسب برای بازرگانان و مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است که تامین تری اتیل آلومینیوم با کیفیت استاندارد و بالا در تعهد این شرکت میباشد .

بــــــــــــازرگانی تری اتیل آلومینیوم در سایر کشورها

VERIA COMMERCE

تامین ویژه تری اتیل آلومینیوم وریـــــــــــــــــــــا

سوالات متداول درباره تامین تری اتیل آلومینیوم

VERIA COMMERCE

صادرات و واردات تری اتیل آلومینیوم وریـــــــــــــــــــــا

خدمات بازرگانی وریا شامل چه مواردی است؟

خدمات بازرگانی وریا شامل تامین مستقیم کالا ، صادرات و واردات کالا ، انبارداری ، حمل و نقل بین المللی و … است.

چطور میتوانم در زمینه تامین کالا با بازرگانی وریا همکاری کنم؟

در صورتیکه شما تولید کننده مستقیم یک کالا و محصول هستید میتوانید جهت فروش مستقیم کالا و محصول خود با ما تماس بگیرید.

نحوه همکاری بازرگانی با اشخاص واسط چگونه است؟

درصورتیکه که شما بعنوان یک واسط یا دلال قصد همکاری با این بازرگانی را دارید ، میتوانید درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و وارد قرارداد مستقیم با ما شوید.

ساعات کاری بازرگانی وریا چگونه است؟

ساعات کاری موسسه همه روزه از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد.

شعب و نمایندگی های فعال بازرگانی وریا در کجا قرار دارند؟

بازرگانی وریا در حال حاضر در 36 کشور دفاتر فعال دارد.

چگونه میتوان سفارشات تجاری را ثبت نمود؟

شما میبایست در ابتدا درخواست استعلام قیمت خود را از طریق وب سایت ثبت نموده و پس از دریافت استعلام سفارش خود را ثبت نهایی نمایید.

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی چطور اقدام کنید؟

برای ثبت سفارش کالاهای بازرگانی میتوانید از طریق صفحه ثبت سفارش ، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی چه مدت است؟

مدت زمان اعتبار استعلامات قیمتی از زمان صدور 24 ساعت میباشد.

بازرگانی وریا چه کالاهایی را میتواند تامین نماید؟

در حال حاضر بیش از 2000 کالای اساسی و بازرگانی از قبیل محصولات پتروشیمی ، مشتقات نفتی ، محصولات کشاورزی ، مواد اولیه ، تجهیزات صنعتی ، صنایع دستی و … در این بازرگانی تامین میشود.

چطور کالای مورد نیازم را توسط بازرگانی وریا تامین کنم؟

در ابتدا میبایست فرم استعلام قیمت را از این بخش تکمیل نموده و درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. سپس درصورتیکه کالای مور نیاز شما توسط این مرکز قابل تامین باشد در مرحله بعد میتوانید نسبت به ثبت سفارش و تنظیم قرارداد اقدام نمایید.

سابقه فعالیت وریا چه مدت است؟

بازرگانی وریا از سال 1993 بصورت غیر رسمی و از سال 2002 بصورت رسمی فعالیت خود را در حوزه بازرگانی آغاز نمود.

چطور میتوان با بازرگانی وریا همکاری نمود؟

بمنظور همکاری با بازرگانی وریا در تمامی حوزه ها و ارسال درخواست همکاری میتوانید از این بخش تقاضای خود را برای واحد مربوطه ارسال نمایید. تمامی درخواست ها توسط واحد توسعه و حقوقی بررسی و ظرف مدت 48 ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.