🔔 اطلاعیه : فراخوان تامین اقلام صادراتی در حوزه صنعت نساجی ، صنایع دستی ، صنایع معدنی و بهداشتی ...
[wikiwordpress] :
خرید لوله پلی اتیلن , فروش لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن , صادرات لوله پلی اتیلن , واردات لوله پلی اتیلن , تامین لوله پلی اتیلن , تامین مستقیم لوله پلی اتیلن , تجارت لوله پلی اتیلن , بازرگانی لوله پلی اتیلن , بزرگترین تامین کننده لوله پلی اتیلن , شرکت بازرگانی لوله پلی اتیلن , نرخ لوله پلی اتیلن

بررسی و معرفی لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله‌‏های پلی اتیلن به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم می‏شوند که در ادامه به روش تولید هر دو نوع می‏‌پردازیم. لوله‏‌های پلی اتیلن تک جداره که از جمله لوله‌‏های پلیمری هستند، در واقع از یک لایه تشکیل شده‌‏اند و در موارد مختلفی از جمله انتقال آب شرب و لوله‏‌های سیستم‌های آتش‌نشانی مورد استفاده قرار می‏گیرند.

از لوله‏‌های دوجداره پلی اتیلن یا لوله دوجداره کاروگیت که تحمل فشار بسیار زیاد خارجی را دارند، برای مواردی مانند پل سازی و راه سازی استفاده می‏کنند.

مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت، دارای خواصی مانند مقاومت شیمیایی بالا، انعطاف‌پذیری زیاد، سبک بودن وزن و همچنین مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت، برق، ضربه و مواد خورنده هستند.

تولید لوله پلی اتیلن تک جداره، به روش اکستروژن و تولید لوله دوجداره کاروگیت به روش اکستروژن پیوسته است که در ادامه به آن اشاره می‏‌شود

موارد استفاده و کاربرد لوله پلی اتیلن

موارد استفاده لوله‌های پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد فزاینده به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت مواد اولیه پلی اتیلن با کیفیت بهتر، باعث شده است تا نسل جدیدی از لوله‌های پلی اتیلن های گرید (high grade) به وجود بیاید.

لوله پلی اتیلن از حدود ۷۰ سال پیش در صنایع مختلف اروپا و سپس ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله کاربری‌های حال حاضر لوله پلی اتیلن می‌توان انتقال آب (سیستم‌های آبرسانی، آبیاری تحت فشار و …)، انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌کننده و گرم کننده، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق کابل‌های برق و فیبر نوری و مصارف گوناگون و مختلف دیگر را نام برد.

لوله پلی اتیلن تک جداره، از جمله این لوله‌ها است که می‌توان از آن در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر (بسته به مواد اولیه و قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف استفاده نمود. ویژگی‌های منحصر بفرد لوله پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر لوله‌ها (فولادی، آزبست، و  …) باعث گردیده است که سرعت رشد استفاده از این لوله‌ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب و سیستم‌های آبیاری تحت فشار نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد.

خرید لوله پلی اتیلن , فروش لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن , صادرات لوله پلی اتیلن , واردات لوله پلی اتیلن , تامین لوله پلی اتیلن , تامین مستقیم لوله پلی اتیلن , تجارت لوله پلی اتیلن , بازرگانی لوله پلی اتیلن , بزرگترین تامین کننده لوله پلی اتیلن , شرکت بازرگانی لوله پلی اتیلن , نرخ لوله پلی اتیلن

مشخصات و شکل ظاهری لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

از ویژگی ها و مشخصات ظاهری لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • ضریب زبری پایین
  • عدم گرفتگی لوله در اثر رسوبات
  • مقاوم در مقابل حلال‌ها و گازهای شیمیایی
  • وزن کم در مقایسه با لوله‌های بتنی مشابه
  • عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در موقع اجراء
  • صرفه جویی در هزینه‌های اجرائی
  • عمر بسیار طولانی بهره‌برداری
  • تولید با تکنولوژی جدید و به روز باکیفیت بالا
خرید لوله پلی اتیلن , فروش لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن , صادرات لوله پلی اتیلن , واردات لوله پلی اتیلن , تامین لوله پلی اتیلن , تامین مستقیم لوله پلی اتیلن , تجارت لوله پلی اتیلن , بازرگانی لوله پلی اتیلن , بزرگترین تامین کننده لوله پلی اتیلن , شرکت بازرگانی لوله پلی اتیلن , نرخ لوله پلی اتیلن

معرفی انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره از جمله لوله های پلیمری است که بسته به مواد اولیه، قطر و ضخامت لوله، می توان از لوله پلی اتیلن تک جداره، در فشارهایی بین 2 تا 40 اتمسفر در صنایع مختلف استفاده کرد. ويژگي های منحصر بفرد لوله‌ پلی اتيلنی نسبت به انواع ديگر لوله، منجر رشد سریع استفاده از اين محصول در شبكه‌های انتقال و توزيع آب رسانی و گاز رسانی نسبت به ديگر موارد شده است. به گونه ای که در پنجاه سال گذشته اين صنعت با پيشرفت هایی که در زمينه توليد انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن کرده است، خود را به عنوان جايگزين مناسبی برای لوله های فلزي،PVC ، GRP و چدنی مطرح نموده است و توانسته در اکثر موارد به عنوان جايگزين اين قبيل لوله ها، لوله های خود را مطرح نمايد.

روش توليد لوله پلی اتیلن تک جداره

فرآيند توليد لوله پلی اتيلن تک جداره به روش اكستروژن می باشد كه مواد اوليه به صورت گرانول به داخل دستگاه اكسترودر وارد شده و در اثر حرارت ذوب می شوند. مواد ذوب شده به وسيله ماردون (ميله مارپيچ) به جلو رانده شده و پس از خروج از اكسترودر وارد قالب می شوند . مواد پخته شده پس از خروج از سر قالب، از كاليبراتور عبور نموده و در تانك وكيوم با اعمال فشار مناسب شكل داده می شوند. سطح لوله به محض خروج از كاليبراتور بوسيله لايه هايی از جريان آب سرد خنك می گردد.

لوله پلی اتیلن توليد شده به وسيله دستگاه كشنده، به تدريج از درون تانك های خلاء و خنك كننده كشيده شده و بوسيله دستگاه مارك زن، مشخصات فنی، تاريخ توليد، علامت استاندارد و نشان اختصاری نام شركت بر روی آن ثبت می گردد و سپس بوسيله دستگاه برش، در متراژهای مختلف و معين بريده می شوند. کلیه مراحل تولید توسط دستگاه‌های کاملا اتوماتیک کنترل  می شوند که کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد نام شرکت و استاندادرها باشد.

لوله پلی اتیلن دو جداره

عموما به لوله هایی که شامل دوجداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی هستند، که برای انتقال سیالات اسیدی و بازی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و پساب های صنعتی بکار برده می شوند، لوله پلی اتیلن کاروگیت یا دوجداره می گویند. همانطور که از نام آن ها پیداست لوله پلی اتیلن دوجداره از دولایه تشکیل شده و هر دو لایه از مواد پلی اتیلن هستند. در واقع لوله پلی اتیلن کاروگیت با اندازه قطر داخلی شناخته می شوند همچنین به رنگ مشکی و لایه درون آن ها اغلب به رنگ آبی و یا زرد دیده می شود .

هدف از تولید لوله کاروگیت افزایش مقاومت و کاهش زبری نسبی درون لوله فاضلاب می باشد. با توجه به اینکه جریان فاضلاب حاوی مواد جامد می باشد، کاهش زبری نسبی لوله کاروگیت باعث کاهش رسوب گذاری جریان فاضلاب می گردد که این امر به نوبه خود منجر به کاهش هزینه های نگهداری شبکه جمع آوری فاضلاب می گردد.

سطوح داخلی و خارجی لوله و اتصالات کاروگیت باید صاف و تمیز بوده و نباید شیار،تاول، سوراخ و یا هر گونه ناهمواری دیگری در آن مشاهده گرددانواع لوله های دوجداره جهت انتقال فاضلاب و سیالات بدون فشار داخلی طراحی و ساخته شده اند. این نوع از لوله پلی اتیلن توانایی تحمل فشار خارجی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در صنایع دیگر نیز از این لوله ها استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن اسپیرال

لوله پلی اتیلن اسپیرال با تکنولوژی بالا، در سایز های بزرگ (از 1000 تا 3000) و دیواره آن ها از پلی اتیلن دانیسته بالا یعنی (HDPE) ساخته می شود. همچنین در مقایسه با لوله بتنی و لوله PVC جزء یکی از اقتصادی ترین و بادوام ترین لوله ها بشمار می رود. لوله پلی اتیلن اسپیرال از نظر مشخصات فنی سبک تر از لوله های تک جداره ساخته می شوند که می توانند برای انتقال فاضلاب و یا سیالات به کار روند.

در صورتی که وزن خاک از آستانه تحمل لوله های کاروگیت بالاتر باشد، لوله پلی اتیلن اسپیرال نیز به جای لوله های کاروگیت قرار می گیرد. لوله پلی اتیلن اسپیرال را می توان در زمینه های مختلف به کار برد، برای مثال می توان در زمینه خطوط انتقال فاضلاب، ترمیم خطوط انتقال فاضلاب قدیمی ،آبگیرها و آبریز های درون دریا ، ایجاد معابر غیر هم سطح زمین ،ساخت مخازن نگهداری مواد شیمیایی و کاربرد های خاص دیگر اشاره کرد.

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن معمولا به این شکل توضیح داده می شود که این لوله ها چه مقدار بار را میتوانند تحمل کنند یعنی فشاری که از دورن به ان وارد میشود باید چقدر باشد خب این یعنی اینکه باید لوله هارا با توجه به نیاز با مشخصات دقیق تهیه فرمایید.

برای مثال اگر لوله ایی فشار کاری ان 6 بار است اصلا نباید انرا در جایی که شار اب 8 است استفاده کنید به این دلیل که این لوله ها منفجر میشود یا همان منجر میشود از دیگر مشخصات این لوله ها گرید های ان است یعنی مواد اولیه ای که لوله ها از ان تولید میشود مواد اولیه PE100 این مواد از بهترین مواد های موجود برای تولید لوله های پلی اتیلن است که با وزن کم لوله ها باعث مقاومت بسیار خوب ان میشود.

مواد اولیه PE80 این مواد اولیه هم بیشترین کاربرئ را در پروژه ها دارد به طوری که همه برای اجرای پروژه تاکید دارند مواد PE63 این مواد اولیه امروزه در پروژه ها اصلا استفاده نمیشود زیرا این لوله ها با وجود وزن بسیار بالا وضخامت بالای لوله بازهم از مقاومت مناسبی برخوردار نیست این لوله ها به دلیل وزن بالا قیمت ان بسیار بالا خواهد بود.

خرید لوله پلی اتیلن , فروش لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن , صادرات لوله پلی اتیلن , واردات لوله پلی اتیلن , تامین لوله پلی اتیلن , تامین مستقیم لوله پلی اتیلن , تجارت لوله پلی اتیلن , بازرگانی لوله پلی اتیلن , بزرگترین تامین کننده لوله پلی اتیلن , شرکت بازرگانی لوله پلی اتیلن , نرخ لوله پلی اتیلن

فرایند ساخت و تولید لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن تکجداره

لوله پلی اتیلن تکجداره از جمله لوله‏‌های پلیمری است که با توجه به ویژگی‏‌های لوله پلی اتیلن نسبت به دیگر لوله‌‏ها، روند استفاده از این محصول رو به افزایش است.

تولید لوله پلی اتیلن تکجداره به روش اکستروژن می‏باشد. مواد اولیه که به صورت گرانول‌‏های شفاف هستند، در موارد مختلف در صنایع لاستیک و پلاستیک مورد استفاده قرار می‏گیرند. در این روش مواد اولیه ، به داخل دستگاه اکسترودر وارد و سپس در اثر حرارت ذوب می‏شوند.

در ادامه مواد ذوب شده به وسیله‏‌ی ماردون به جلو رانده شده و پس از خروج از دستگاه اکسترودر، وارد قالب می‏شوند. در ادامه، مواد پخته شده پس از خروج از قالب از کالیبراتور عبور می‏کنند و با استفاده از تانک وکیوم و با اعمال فشار شکل داده می‏شوند.

سطح لوله‌‏ها بلافاصله پس از خروج از دستگاه، به وسیله‌‏ی جریان آب سرد، خنک می‏شود. در پایان پس از ثبت مشخصات فنی، علامت استاندارد، تاریخ تولید و نشان شرکت، لوله‏‌ها به وسیله‏‌ی دستگاه برش در اندازه‌‏های مختلف برش داده می‏شوند.

تولید لوله پلی اتیلن تکجداره که در بالا شرح داده شد، بسیار مختصر بود و در رابطه با عملکرد دستگاه‏‌های تولید صحبتی نشد. باید به این موضوع اشاره کرد که اگر هرکدام از ماشین آلات خط تولید در فرآیند تولید لوله پلی اتیلن تکجداره به درستی کار نکنند، فرآیند تولید با مشکل جدی روبه‏‌رو خواهد شد. اطمینان از سلامت دستگاه‏‌های خط تولید ضروری است.

تولید لوله دوجداره پلی اتیلن

تولید لوله دوجداره پلی اتیلن وجه شباهت‏‌هایی با تولید لوله پلی اتیلن تکجداره دارد و به روش اکستروژن است اما ماشین آلاتی که در این خط تولید به کار می‏رود متفاوت است. برای مثال در فرآیند تولید لوله دوجداره پلی اتیلن از دو دستگاه اکسترودر استفاده می‏شود که یکی از این دستگاه‌ها برای تولید لایه‏‌ داخلی و دستگاه دیگر برای تولید لایه‏ خارجی مورد استفاده قرار می‏گیرد.

همانطور که اشاره شد، در این فرآیند نیز مانند تولید لوله پلی اتیلن تکجداره، مواد اولیه وارد دستگاه اکسترودر شده و ذوب می‏شوند. تعیین دمای مناسب در این مرحله بسیار مهم است و دماهای متفاوت باعث تفاوت نوع محصول تولید شده می‏شود.

در ادامه لوله برای شکل گرفتن از داخل محفظ‌ ه‏ای عبور کرده و برای ایجاد کردن حلقه در سطح خارجی لوله، از قالب‌‏های دوار و پیوسته استفاده می‏شود. در پایان از جریان آب سرد برای خنک کردن لوله استفاده می‏شود.

نحوه تولید لوله پلی اتیلن فشار قوی

تولید لوله‌های پلی اتیلن فشارقوی نیز همانند سایر لوله‌های پلی اتیلن مراحلی نظیر مراحل زیر را باید طی کند:

  • حرارت دادن
  • قالب‌گیری
  • ترکیب کردن
  • تبدیل مواد خام به شکل موردنظر
  • خنک کردن

استاندارد و کیفیت لوله‌‏های پلی اتیلن، به موارد مختلفی بستگی دارد که توجه کردن به آن‏ها در فرآیند خط تولید بسیار مهم و حیاتی است. عملکرد دستگاه‏‌های خط تولید لوله پلی اتیلن، تاثیر به سزایی در کیفیت محصول نهایی خواهد داشت. در پایان خط تولید، واحد کنترل کیفیت از لوله‌‏های نمونه برداری کرده و پس از اطمینان از استاندارد محصول، تایید نهایی انجام می‏گیرد.

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

تامین مستقیم لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

تقاضای تامین مستقیم لوله پلی اتیلن در عرصه تجارت جهانی امری بدیهی و نیازمند بررسی های دقیق و تعاملات استراتژیک میباشد . بطور کلی پیدا کردن تامین کننده مستقیم لوله پلی اتیلن جدا از آنکه موجب کاهش اتلاف وقت ، انرژی و هزینه میشود با حذف دلال و یا بعبارتی واسط میتواند موجب تعدیل قیمت نهایی لوله پلی اتیلن شود و به شکل قابل توجهی در تعیین نرخ محصول و در نتیجه رضایت خریدار و رونق بازار تجارت مستقیم لوله پلی اتیلن اثر بگذارد . مقوله تامین مستقیم لوله پلی اتیلن به قدری حائز اهمیت بوده که میتوان گفت در تمامی سطوح بازرگانی اعم از تجارت درون مرزی یا برون مرزی ، پیدا کردن تامین کنندگان مستقیم یکی ار ارکان اصلی آن بازار به شمار می آید و همواره خریداران و فروشندگان بدنبال پیدا کردن این منابع ارزشمند هستند .
معمولا افرادی که بدنبال تامین گنندگان مستقیم هستند میتوانند از کانال های مختلف به اطلاعات تامین کنندگان دست پیدا کنند برخی از کانالهای جستجو تامین کنندگان عبارتند از :
1- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق اینترنت و مرورگر گوگل
2- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق شبکه های اجتمایی
3- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق ادارات و مراجع رسمی همچون اداره صنعت و معدن ، شهرک های صنعتی ، اتاق بازرگانی و ...
4- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق شبکه های اجتمایی
5- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق شرکت در نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مرتبط
6- جستجو اطلاعات تامین کنندگان لوله پلی اتیلن از طریق مراجعه به جراید ، کتابهای دایرکتوری اطلاعات و ...

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

خرید و فروش عمده لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

خرید و فروش عمده لوله پلی اتیلن یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه های تجاری بازرگانان بخصوص در بخش های بازرگانی برون مرزی به شمار می آید ، بطور کلی این عملیات به دو صورت انجام میشود . در حالت اول تولید کننده لوله پلی اتیلن بصورت مستقیم و عمده لوله پلی اتیلن مورد نیاز مصرف کننده را به خریدار اصلی میفروشد و تولید کننده و مصرف کننده مستقیما با یکدیگر وارد معامله خرید و فروش عمده لوله پلی اتیلن میشوند . در روش دوم معاملات عمده لوله پلی اتیلن ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده بواسطه ی افرادی شکل میگیرد که این بین بعنوان واسط و دلال عمل میکنند بطوریکه در ابتدا واسط طی قراردادی لوله پلی اتیلن مورد تقاضای مصرف کننده را از تولید کننده بصورت عمده تهیه میکند و سپس با افزایش درصدی قیمت لوله پلی اتیلن و فروش عمده آن به خریدار سود واسطه گری کسب میکند . باید توجه داشت استفاده از دلال ها در معاملات عمده تجارت لوله پلی اتیلن اغلب موجب بی اعتمادی و افزایش هزینه ها و در نهایت نارضایتی مصرف کنندگان نهایی میشود . تجارتخانه وریا توانسته با فروش مستقیم بیش از 1700 قلم کالای بازرگانی از جمله فروش عمده لوله پلی اتیلن واسط ها را از این میان حذف نماید و سود بیشتری عاید خریدار و فروشنده شود ، با تامین مستقیم و عمده لوله پلی اتیلن از بازرگانی وریا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بی مورد به واسط های متعدد نیست و شما میتوانید لوله پلی اتیلن را با قیمت واقعی تهیه نمایید .
خرید و فروش لوله پلی اتیلن بصورت عمده مزایایی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار در پی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
1- افزایش سود برای فروشنده عمده
2- به صرفه بودن قیمت نهایی لوله پلی اتیلن برای خریدار
3- برنامه ریزی بلند مدت با توجه به حجم بالای دپو لوله پلی اتیلن
4- ایجاد ثبات نسبی قیمت در اقتصاد محلی و حتی جامعه
5- کاهش هزینه های جانبی

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

صادرات و واردات لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

کشور‌های آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس جز بزرگترین تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن در جهان هستند. 

ساسول با سرمایه گذاری کلان کراکر پلاس برای تولید پلی اتیلن در آمریکای شمالی جایگاه اول را برای تولید این محصول به خود اختصاص داده است. کراکر پلاس شرکت ساسول در زمینی به مساحت 2200 هکتار با سرمایه کل 11 میلیارد دلار یعنی 2 میلیارد دلار بیشتر از سرمایه گذاری این شرکت در سایت لوئیزیانا در حال ساخت است.

جهت صادرات باید بازار جهانی محصول مورد نظر را در نظر گرفت. پیش بینی بازار جهانی برای پلی اتیلن در سال 2023 برابر با 2.6 درصد افزایش نرخ رشد مرکب سالیانه تا سال 2024 است. بنابراین افزایش رشد مرکب سالیانه طی پنج سال آینده سبب توجه به این محصول برای تولید و صادرات خواهد بود. ایران نیز یکی از مهمترین تولیدکنندگان پلی اتیلن در آسیا است.

نگهداری و بسته بندی لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن به شکل کلاف و یا شاخه تولید می‌شوند و روی تریلرهای کفی به محل پروژه مورد نظر حمل می‌شوند.

لوله‌های پلی اتیلن که به صورت کلاف می‌باشند، باید در حین تولید طوری کلاف پیچ شوند که تغییر شکل موضعی مثل کمان، پیچش و شکست رخ ندهد. تولید لوله پلی اتیلن به صورت کلاف با اندازه اسمی 90 میلی متر و 110 میلی متر و SDR بزرگتر از 17 مجاز نمی‌باشد و باید به صورت شاخه‌ای تولید این سایزها انجام پذیرد.

 تولید لوله پلی اتیلن به صورت کلاف با اندازه 90 و 110 میلیمتر یا SDR21 با توجه به احتمال تغییر شکل‌های موضعی از قبیل کمانش و پیچش و ایجاد تنش‌های موضعی باید مورد توافق کاربر و تولید کننده قرار بگیرد. در بارگیری لوله‌ها به صورت تو در تو (تلسکوپی) باید حداقل یک سایز فاصله و داشتن لبه انتها و ابتدای تریلر که هنگام شتاب و ترمز گیری از سر خوردن جلوگیری کند.

خارج کردن لوله‌های تو در تو باید بعد از تخلیه انجام شود، کف تریلر باید صاف و عاری از هرگونه میخ و لبه تیز باشد تا از آسیب به لوله جلوگیری شود.

در هنگام تخلیه و انبار باید از تماس لوله‌ها با هر نوع روغن و سوخت‌های هیدروکربنی مانند گازوئیل جلوگیری شود. لوله با قطر بزرگ‌تر باید کف تریلر قرار بگیرد و اتصالات در کارتن یا گونی‌های مناسب بسته‌بندی شود.

لوله‌های پلی اتیلن به دلیل خواص مکانیکی خود در دماهای پایین شکننده‌تر هستند، بنابراین هنگام بارگیری و باراندازی می‌بایست توصیه های تولید کننده را در این زمینه مراعات نمود.

در بارگیری و باراندازی لوله‌ها می بایست از تجهیزات لیفتراک که دارای شاخک های صاف است یا جرثقیل مناسب استفاده شود.

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

قیمت و استعلام بها لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

از اولین گام های اصلی و آغازین برای خرید لوله پلی اتیلن گرفتن استعلام بها و قیمت آن است ، باید توجه داشته باشیم قیمت لوله پلی اتیلن تابع شرایط مختلف تغییر میکند ، عوام مختلفی بر قیمت نهایی لوله پلی اتیلن تاثیر گذار است از جمله این عوامل عبارت اند از جو اقتصادی حاکم بر جامعه ، گرایش مصرف کننده نسبت به لوله پلی اتیلن و میزان تقاضا ، نرخ ارز ، نوع بسته بندی و محل تحویل لوله پلی اتیلن و ..... که از رایج ترین عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت لوله پلی اتیلن در بازار هستند. کلیه تجار و بازرگانان که قصد تهیه لوله پلی اتیلن را دارند به منظور اطلاع از آخرین قیمت لوله پلی اتیلن میتوانند در هر زمان درخواست استعلام بها خود را ثبت نمایند ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت آخرین و بروزترین و مناسب ترین قیمت لوله پلی اتیلن را به شما اعلام خواهند نمود .
عموما شرکتها و سازمان ها و بازرگانان خریدهای خود را در قالب استعلام بها انجام میدهند ، فرایند استعلام بها در برخی از مواقع بصورت شفاهی انجام میشود اما در تجارت هایی که بصورت کلان و بین المللی و در ابعاد بزرگتر انجام میشود ، لازم است که استعلام بها و بعبارتی فرایند گرفتن قیمت لوله پلی اتیلن بصورت مکتوب و طبق سیستمی مشخص و منظم انجام پذیرد ، این فرایند شامل تکمیل فرم های مشخص میباشد که پس از تکمیل تحویل تامین کننده مورد نظر میشود ، پس از آن تامین کننده فرم ها و مدارک خریدار را بررسی نموده و مطابق با آن قیمت روز لوله پلی اتیلن را اعلام میکند . کلیه این مکاتبات که از جانب خریدار آماده میشود به اختصار LOI نامیده میشوند و شامل موارد زیر میباشد .
1- اطلاعات هویتی و شناسایی و ارتباطی خریدار
2- اطلاعات مربوط به نوع لوله پلی اتیلن مانند مشخصات فنی
3- میزان و حجم مورد تقاضا لوله پلی اتیلن
4- شرایط پرداخت
5- تعیین شرایط تحویل لوله پلی اتیلن
6- تعیین شرایط حمل و نقل لوله پلی اتیلن
7- تاریخ ارائه درخواست
8- شرایط مرتبط با بیمه و ضمانت نامه ها
9- تعیین استانداردهای مورد نیاز و ...

بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده
بازرگانی صادرات و واردات تامین مستقیم کالا خرید و فروش عمده

از کجا لوله پلی اتیلن تهیه کنیم؟

لوله پلی اتیلن

برای تهیه و خرید لوله پلی اتیلن ابتدا میبایست نوع ، گرید و مشخصات مورد نظر خود را برای تهیه لوله پلی اتیلن تعیین نمایید و پس از تعیین انتظارات خود میبایست تامین کننده ای پیدا کنید که بتواند لوله پلی اتیلن را با کیفیت و مرغوبیت مناسب به شما ارائه دهد که این امر برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت است . باید توجه داشته باشیم در روزگاری زندگی میکنیم که نمیتوان به راحتی اصل و فرع یا خوب و بد لوله پلی اتیلن را از هم تشخیص داد لذا به منظور جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مادی و غیر مادی میبایست از همان ابتدای امر که قصد خرید و تهیه لوله پلی اتیلن را داریم در انتخاب فروشنده و تامین کننده لوله پلی اتیلن دقت نماییم . یکی از معتبرترین مراکز خرید مستقیم و تهیه لوله پلی اتیلن در بازارهای داخلی و خارجی مراجعه به دفاتر توزیع و فروش عمده متعلق به شرکت مادر وریا است ، شرکت وریا بواسطه چند دهه تجربه و فعالیت در بازارهای تجاری بین المللی و تامین مستقیم لوله پلی اتیلن میتواند یکی از بهترین انواع لوله پلی اتیلن را برای شما تامین کرده و شما با خیال راحت میتوانید از خدمات بازرگانی این شرکت چندملیتی کمک بگیرید .

درخواست رسمی و کتبی ( LOI ) لوله پلی اتیلن

کلیه متقاضیان و بازرگانان و تجار گرامی که قصد ثبت سفارش و خرید  لوله پلی اتیلن را دارند میبایست درخواست خود را بصورت رسمی مکتوب ( LOI ) آماده نموده و به واحد بازرگانی شرکت ارسال نمایند ، لازم به ذکر است درخواست ثبت سفارش و خرید میبایست بطور کامل مطابق با نمونه ارائه شده در زیر تکمیل شود و لازم است در LOI ارسالی مشخصات کامل خریدار ، پل ارتباطی ، مشخصات فنی و آنالیز لوله پلی اتیلن مورد نظر درج شده باشد .

فروش لوله پلی اتیلن ارزان

فرایند دائمی پیدا کردن منابع معتبر فروش لوله پلی اتیلن ارزان با مناسب ترین قیمت یکی از اصلی ترین و مهمترین اهداف بازرگانان میباشد که در خصوص تحقق این امر شرکت وریا به تجار و بازرگانان متعهد بوده بطوریکه در تمام شرایط اقتصادی و ارزی این مرکز به مشتریان و شرکای تجاری خود این اطمینان را میدهد که کلیه اقلام و کالاهای بازرگانی تحت پوشش خود را از جمله لوله پلی اتیلن به مناسب ترین قیمت و مطابق با نرخ جهانی به شما ارائه نماید .

تامین لوله پلی اتیلن صادراتی

تجار و بازرگانان بین المللی برای انجام معاملات برون مرزی و بین کشوری لوله پلی اتیلن باید بتوانند لوله پلی اتیلن صادراتی بهمراه گواهی معتبر تامین نمایند تا بتوانند نسبت به صادرات و یا واردات لوله پلی اتیلن اقدام کنند . شایان ذکر است که لوله پلی اتیلن بدون گواهی صادراتی باعث بروز مشکلاتی برای تجار در هنگام انتقال لوله پلی اتیلن از مرز و گمرک میشود لذا لازم است برای هموار نمودن و جلوگیری از این مشکلات ، لوله پلی اتیلن نوع صادراتی باشد .

فروش لوله پلی اتیلن مرغوب و باکیفیت

پیدا نمودن لوله پلی اتیلن مرغوب و استاندارد برای خرید میتواند بخش اعظمی از وقت و انرژی بازرگانان را به خود اختصاص دهد چراکه کیفیت بالای لوله پلی اتیلن میتواند بصورت زنجیروار رضایت طرف های معامله و قشر وسیعی از زیرمجموعه های مردمی ، صنعتی و صنفی را تشکیل دهد از این رو ارائه و فورش لوله پلی اتیلن با کیفیت مناسب برای بازرگانان و مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است که تامین لوله پلی اتیلن با کیفیت استاندارد و بالا در تعهد این شرکت میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *